torsdag, oktober 22, 2009

Gjensyn fra en fremtid

Tre år siden sist, hva har endret seg? Alt og ingenting er vel det mest ærlige. Ting har skjedd og livet er nå noe helt annet enn jeg engang drømte om for tre år siden. Men fortsatt er tankene, spørsmålene og følelsene de samme.

Jeg har (med litt hjelp) tatt en ansiktsløftning på bloggen, litt lysere litt friskere, litt mer positiv, det er og rettningen jeg håper jeg kan gi innholdet også. Så intensjonen i 2009 er mye den samme som i 2006.

"Skriv fra hjertet og la de som vil lese"

-blomster fra utenfor et hus i en hage-

1 kommentar:

Vibeke sa...

FLOTT intensjon, jeg følger med :)
Nydelig pion, en av mine favoritter i hagen!

Klem og kooooooooos