Jeg puster, igjen. Livet går forbi, jeg er med. Eller er jeg det? Ser, ser livet. Ser livet gå forbi.. Jeg er med?
Jeg puster, i morgen er en kopi av i dag. Tidlig, sent, fri, tidlig, tidlig, sent. Hjertene slår fortsatt... Vil alle overleve sommeren?
Jeg puster, jeg smiler. Alt er vel, tror jeg. Jeg kan ikke være alle steder samtidig. Jeg tror alle er vel. Jeg håper....
Jeg puster, jeg skal fortsette å puste...
Skal bare...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar