søndag, juli 09, 2006

Senvakt

Jeg puster, igjen. Livet går forbi, jeg er med. Eller er jeg det? Ser, ser livet. Ser livet gå forbi.. Jeg er med?

Jeg puster, i morgen er en kopi av i dag. Tidlig, sent, fri, tidlig, tidlig, sent. Hjertene slår fortsatt... Vil alle overleve sommeren?

Jeg puster, jeg smiler. Alt er vel, tror jeg. Jeg kan ikke være alle steder samtidig. Jeg tror alle er vel. Jeg håper....

Jeg puster, jeg skal fortsette å puste...

Skal bare...

Ingen kommentarer: