onsdag, mars 29, 2006

Tom

Jeg skriver ikke med håp om at noen leser det, jeg skriver ikke med håp om å like hva jeg skriver. Det tilhører tilbakelagte kapitler, jeg skriver for å slippe å tenke. Å slippe å være medmennesker og verden bevist i noen få minutter.

Jeg skriver for terapi, men ingen terapi jeg håper å bli bedre av. Jeg er meg, ingen kan desverre endre det. Jeg har etterhvert også lært og akseptert at den "desverre"'n ikke kommer til å forsvinne.

Jeg mener ting som det ikke er lov å mene. Jeg mener du er mer verdt enn meg, at din lykke er viktigere enn min. Har ennå ikke møtt noen som ikke føler seg moralsk forpliktet til å motsi meg der. Synd.

Dette ble kort, men jeg er tom nå. Skriver ikke for at noen skal lese så gjør vel egentlig ikke noe at det er kort.

Ingen kommentarer: