Håper alle som leserhar en fortryllende jul så langt, her tilbringes den på fjellet. Trærne er snøtunge og den blå timen er over oss. Inne brenner levende lys og pleddet gjør at idyllen er komplett.
I denne søte juletid vil jeg gjerne dele en liten søt nettbutikk med dere www.hverdagsliv.no som holder til i Vesterålen.
HVERDAGSLIV er nettbutikken for den kreative, og for deg søker hjem med stemning og atmosfære.
"Vær bevisst på det hverdagslige; Kast den fæle potetbøtta i plast,
finn heller ei gammel sinkbøtte. Enten i skjulet, eller her hos oss.
Sjekk vår "Secondhand / vintage" varegruppe - kanskje du finner noe der!
Det er hyggelig at ting har sjel..
Når mor spør hva du ønsker deg til bursdagen, ønsk deg noe fra hennes skuffer og skap.
Feks en gammel brodert duk, eller kanskje
glasskåla som multekremen alltid ble servert i når du var liten.
Sånt blir det personlig stil av! "
God jul!






1 kommentar:
joda, det var akkurat slike prikker jeg hadde lyst på! sengesettet på den siste linken hadde vært helt perfekt hos oss så jeg skal se om jeg kan få tak i det :)
TUSEN takk for det nydeligste heklede smykke...fargen var dånevakker! den megakule dog food beholderen står fyllt opp og klar, bare i morgen igjen nå så skal vi hente henne...gleder oss!
her har det vært bassilusker i HELE julen, roy og begge foreldrene hans har vært syke siden nyttårsaften. mamma og gulbrand også MEN jeg har holdt meg frisk..er så stolt :)
varme klemmer på en skitkald dag,
vibeke
Legg inn en kommentar