søndag, oktober 09, 2005

dark waters

Hvorfor lar ikke verden meg være usynelig? Hvorfor insisterer den på å koble det jeg gjør opp mot hvem jeg er? Hvorfor kan de ikke se meg slik jeg gjør? Hvorfor gjør de ikke verden enklere? Hvorfor ser de ikke sannheten?

Jeg er ingen, jeg er mindre enn en skygge, et gjenferd som prøver å rettferdiggjøre sin eksistens.

Hvem er jeg som ikke engang kan skjule min egen sannehet?

Ingen kommentarer: